Hai, bagaimana kami boleh membantu?

[Penghantaran] Mengapa saya tidak boleh memilih pilihan penghantaran semasa daftar keluar?

Inggeris | Bahasa Malaysia

 

Jika anda melihat mesej ralat seperti yang ditunjukkan di bawah Pada halaman Checkout :

 

  • Produk ini tidak menyokong pilihan penghantaran yang dipilih 
  • Tiada pilihan penghantaran tersedia

 

Ini mungkin menunjukkan bahawa alamat penghantaran yang dimasukkan tidak lengkap atau tidak sah. Sebagai alternatif, alamat mungkin berada di luar kawasan perkhidmatan kurier.

 

💡 Petua:

 

  • Jika isu ini berlaku, anda boleh menetapkan alamat mereka ke pejabat pos negeri, daerah atau bandar untuk pengumpulan sendiri. 

 

Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Case Tracker 2 .jpg

 

Untuk menyelesaikan isu ini, semak sama ada alamat penghantaran anda telah lengkap dan editnya dengan sewajarnya jika perlu dengan mengikut langkah di bawah:

 Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Case Tracker 2  (3).gif

 

Langkah 1: Pilih Alamat Penghantaran Pada Checkout Muka surat

Langkah 2: Pilih alamat yang ingin anda ubah dan klik pada Sunting 

Langkah 3: Edit Alamat Penghantaran Butiran sewajarnya 

 

⚠️ Nota:

 
Jika isu itu berterusan, ia mungkin disebabkan oleh salah satu daripada sebab berikut:

  • Pesanan melebihi had berat atau dimensi.
  • Alamat penghantaran adalah di luar kawasan yang boleh diservis.
 
Adalah disyorkan untuk menggunakan alamat alternatif untuk menerima pesanan Shopee anda.
Adakah anda berpuas hati dengan artikel ini?
Berpuas hati
Tidak berpuas hati